 |
הדוגמן איתי אטיאס יוביל את קמפיין הקיץ של אופנת הגברים כאוס, תמורת 20 אלף דולר. אטיאס מוביל את הקמפיינים של החברה מזה 5 שנים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אופטימום, מוערך בכ-350 אלף דולר והוא מתוכנן לפנות לאוכלוסיית הגברים הבוגרת יותר. כזכור, לאחרונה הוצא תקציב הפרסום של החברה למכרז, בו זכה כאמור אופטימום, וזאת בהמשך למהלך מיתוגי כולל של החברה, שנועד בין היתר להטמיע את ערכי המותג ולהגדיר זהות ברורה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|