ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עינוגים
חברה חדשה תציע מוצרי פנאי בעלי סממנים רומנטיים וחושניים, לאנשים "שלא מפחדים מאינטימיות"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/2/2005 15:00
שוק מוצרי הפנאי והצריכה מגלגל מדי שנה מיליארדי שקלים ועדיין לא נאמרה בו המילה האחרונה. חברה חדשה שהוקמה בהשקעה של חצי מיליון שקלים, מתעתדת לפתח את הנישה של מוצרי עינוגים ואהבה – תחום בתול יחסית.
 
"עינוגים – ש.ר.מ.א", בבעלותן של שוש רהב ומוסיה אקהויז, מציעה מוצרים בעיצוב מושקע ובעל סממנים רומנטיים וחושניים.
 
בין התחומים שבהם כבר פועלת החברה: מוצרי נייר, מצעים, כלי בית,  טקסטיל ורחצה. לפני מספר חודשים אף הוציאה החברה לאור את הספר "עינוגים – אהבה, טעמים, לטיפות", הכולל מתכונים להזדמנויות רומנטיות בלוויית טיפים לאוהבים ותצלומי אוכל בגוון חושני אמנותי.
 
לאחרונה, פתחה החברה במגעים עם גורמים שונים, בהם: אתרי ספא ונופש, יקבי בוטיק וחברת מצעים, לפיתוח  קו מוצרים ייחודי לצורכי תדמית ומכירה.

לדברי רהב, המוצרים מיועדים לאנשים "שלא מפחדים מאינטימיות אלא רואים בה כר נרחב להנאות וריגושים".
 
אקהויז מוסיפה: "אנחנו מאמינות שהפעילות שלנו תעזור לאנשים להפוך לאוהבים יותר, פתוחים יותר לעצמם ולסובב אותם וללכת בעקבות חלומם".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...