 |
"ויליגר" של Neto משיקה סדרת מוצרי טונה, המבוססים על שמן זית ועשבי תיבול. פיתוח המוצרים ארך כשנה וחצי והושקעו בו למעלה ממיליון שקלים. ההשקה תגובה בפעילות שיווקית רחבת היקף בנקודות המכירה. לדברי רון סגל, מנהל השיווק של Neto, "הרחבת תמהיל המוצרים נועד להדגיש את הערך המוסף של המותג ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה, אך בעלת סטגנציה מוצרית". שוק הטונה בישראל מוערך בכ-177 מיליון שקל, ונהנה מצמיחה של 5.2%. Neto פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|