 |
/images/archive/gallery/257/716.jpg השגריר
 |
|
|
תוכנית הריאליטי המצליחה תציע משרת הסברה נוספת בארה"ב או חלופה באירופה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
יניב זך 15/2/2005 9:45 |
|
|
|
|
 |
זכיינית ערוץ 2 קשת מתכננת עונה שנייה לתוכנית הלהיט "השגריר". על הפרק עומדות שתי האפשרויות: לשחזר את הפרס הראשון של העונה הראשונה - משרת הסברה בארה"ב, או למצוא אתר אחר באירופה, כמו אנגליה למשל, שם נמצאת התדמית הישראלית במצב לא פשוט. העונה השנייה מתוכננת לתקופת הזיכיון הבאה (שתחל בנובמבר). "השגריר" היא תוכנית הריאליטי המצליחה ביותר בישראל עד כה, יותר "מכוכב נולד" ומ"קחי אותי שרון". הרייטינג הממוצע של תוכניות "השגריר" עומד על 23.3 אחוז (לפי משקי בית יהודיים). הרייטינג הממוצע של פרקי הבחירה עומד על 25.1 אחוז. עד כה נחשפו לתוכנית שלושה מיליון צופים. הפרק הנצפה ביותר היה הפרק בו החליט הקהל להחזיר את צביקה- 30.4 אחוז רייטינג, עם פיק של 32.6 אחוז. אחת הסיבות להצלחת התוכנית היא העובדה שהיא פרצה את גבולות הז'אנר מבחינת הרכב הצופים בה. אם בדרך כלל הריאליטי שייך לצעירים, ב"השגריר" קרוב ל-45 אחוז מהצופים הם בגילי 45 פלוס. הנתון הרגיל של צופים בגילים אלו בתוכניות בריאליטי עומד על 29 אחוז. כמו כן, 55 אחוז מהצופים ב"השגריר" הם בעלי 13 שנות לימוד פלוס, בעוד שממוצע צופים בעלי השכלה כזו בתוכניות הריאליטי האחרות עמד על 45 אחוז. ביום ראשון ישודר הגמר הגדול, שצולם בניו יורק. הבחירה בזוכה - איתן שוורץ, מהרטה ברוך או צביקה דויטש - תעשה בשידור חי מישראל. מחר תשודר תוכנית הכנה שתראה את משימות הגמר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|