ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קוקה קולה הפסידה לרשת אל ג'זירה
חברת המחשבים אפל מחזיקה את המותג החזק ביותר בעולם, לפי סקר מנהלים בענף הפרסום שהתפרסם בלונדון. אל ג'זירה נכנסה לחמישייה, והדפה את ענק המשקאות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אילאיל שחר
15/2/2005 9:04
סקר שנערך בלונדון העלה כי רשת הטלוויזיה הערבית אל ג'זירה היא המותג החמישי בעוצמתו בעולם.
 
הרשת, שבסיסה בקטאר, מדורגת לאחר חברת המחשבים אפל, מנוע החיפוש
גוגל, מעצמת הרהיטים השוודית איקאה ורשת הקפה סטארבקס.
 
אימפריית קוקה קולה, שהובילה במשך שנים רבות את הרשימה, נפלטה השנה מהחמישיה המובילה, למקום השביעי.
 
הסקר נערך על ידי מגזין אינטרנט "
ברנדצ'אנל", במדגם שכלל 2000 מנהלים בענף הפרסום.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...