ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
משנים אסטרטגיה
HOT יוצאת בקמפיין להשקת ה-VOD. פרסומי החברה יתמקדו מעתה בפנייה אישית ללקוח
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/2/2005 12:47
חברת הכבלים HOT יוצאת בקמפיין שילוט חוצות להשקת שירות ה-VOD (ווידיאו לפי דרישה), בהיקף של 300 אלף דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יציג את הסיסמה החדשה - "מה אתה אוהב?", שהינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה, שבמרכזה - התאמה מקסימלית ללקוח ופנייה אישית אליו.

השירות החדש, שהוכרז כמוצר הדגל של החברה, מאפשר ללקוחות HOT להזמין סדרות, סרטים ותכנים נוספים מתוך ספרייה דיגיטלית שתעמוד לרשותם בתשלום נפרד. הזמנת התכנים מתאפשרת ללא תלות במועדי השידור, ותוך אפשרות להריץ קדימה ואחורה את הסרט המוזמן הישר מהשלט של הממיר.
 
כפי שפורסם ב-NRG, שירות ה-VOD פועל היום באזור השרון ובעיר שדרות, והוא מונה כ-20 אלף לקוחות. בימים אלה מושק השירות בהדרגה גם באזור המרכז - פתח תקווה, רמת גן, אור יהודה, סביון ותל אביב. חלק נכבד מהתכנים ניתנים ללא תשלום בשלב זה של ההשקה.
 
מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: רונית חביב, תקציבאיות: לושי ברנד,  קרן ברזילי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, קופי: אריאל ירון, שאול אלון,  ארט: זאביק גנני, מנהלת מחלקת פלנינג: אירית סחר, פלנרית בכירה: רוני שביט, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: גלי שטרקמן, חברת הפקה: ישי הדס, במאי: רני כרמלי.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...