/images/archive/gallery/261/111.jpgיוגורוטים של דנונה
שנת היוגורט
שטראוס משיקה טעמים חדשים של דנונה, תחת השם "מפגשים מרגשים", ומדווחת על צמיחה במכירות
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 16/2/2005 13:13
שטראוס משיקה לקראת הקיץ שבעה טעמים חדשים בסדרת היוגורטים של דנונה, תחת השם "מפגשים מרגשים".
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, מציינת כי מדובר בהשקה רחבת היקף בקטגוריית היוגורט, בהמשך להצלחת דנונה בשנת 2004.
מנתוני דנונה עולה כי התחרות האגרסיבית מול יופלה, דווקא תרמה לכל שוק היוגורט, שגילגל ב-2004 כ-800 מיליון שקלים ורשם צמיחה של 11.4%.
דנונה אף היא רשמה בשנה החולפת צמיחה בכל הקטגוריות: בקטגוריית הפינוק (פרי +דיאט) דנונה צמחה בכ-29.2% ובקטגוריית היוגורט הלבן צמחה דנונה ב-20.8%.
שילוני: "אנו צופים כי תוך כשנתיים קטגוריית הדיאט תשתווה ואף תעבור את קטגוריית הפרי".