ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הולכת על זה בגדול
הדוגמנית הברזילאית אדריאנה לימה תוביל את הקמפיין למסקרה XXL של מייבלין ניו יורק
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/2/2005 14:18
דוגמנית העל הברזילאית, אדריאנה לימה, תוביל את קמפיין הפרסום של מסקרה XXL, מבית מייבלין ניו יורק (של לוריאל). הגירסה המקומית של הקמפיין, תעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, תחת הסיסמה: "לכי על זה בגדול, לכי על XXL".
 
המהלך הפרסומי יגובה בפעילות קד"מ, באמצעות חברת Young, המתמחה בשיווק לצעירים, וכן במבצעי הנחות שימצבו את המותג כזול ביותר בשוק ה-Mass Market (שוק האיפור הלא יוקרתי - ע.י.).
 
מדובר במוצר הראשון  שמשיקה השנה מייבלין, כחלק מהרחבת פעילותה בישראל. לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, עם הרחבת פעילות המותג, מצפה מייבלין לנגוס בכ-8% מהשוק כבר בשנת 2005, ולהגיע לנתח שוק כספי של 15% במהלך שלוש השנים הבאות. על פי הערכות בשוק הקוסמטיקה, מחזיקה החברה כיום כ-4% נתח שוק.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...