 |
דוגמנית העל הברזילאית, אדריאנה לימה, תוביל את קמפיין הפרסום של מסקרה XXL, מבית מייבלין ניו יורק (של לוריאל). הגירסה המקומית של הקמפיין, תעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, תחת הסיסמה: "לכי על זה בגדול, לכי על XXL". המהלך הפרסומי יגובה בפעילות קד"מ, באמצעות חברת Young, המתמחה בשיווק לצעירים, וכן במבצעי הנחות שימצבו את המותג כזול ביותר בשוק ה-Mass Market (שוק האיפור הלא יוקרתי - ע.י.). מדובר במוצר הראשון שמשיקה השנה מייבלין, כחלק מהרחבת פעילותה בישראל. לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, עם הרחבת פעילות המותג, מצפה מייבלין לנגוס בכ-8% מהשוק כבר בשנת 2005, ולהגיע לנתח שוק כספי של 15% במהלך שלוש השנים הבאות. על פי הערכות בשוק הקוסמטיקה, מחזיקה החברה כיום כ-4% נתח שוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|