 |
CheckM8, חברה ישראלית לטכנולוגיות פרסום מקוונות, יצאה בתחרות חדשה - "המתפרצת שתופסת", לבחירת קמפיין ה-RICH MEDIAהמוצלח ביותר. במשך ארבעת החודשים הקרובים, יבחרו מדי חודש שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. במאי, יתבצע דירוג נוסף בין 8 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר והקמפיין הזוכה, יזכה את יוצריו בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 שייערך בלונדון, בסוף יוני. ההצבעה פתוחה לכל עובדי הענף, כאשר מדי חודש מוגרלת בין המצביעים חבילת פינוק זוגית בספא.
הקמפיינים שנבחרו כטובים ביותר לחודש ינואר הם: תחרות דג הזהב של רשת שוקן (חברת אינטראקטיב: גריי אינטראקטיב) וקמפיין "הסבתא" לרשתות ביתיות של אינטרנט זהב (חברת אינטראקטיב: אידיאולוג'יק). מעיין טירנגל מ-MRM, זכה בחבילת פינוק זוגית בספא. אם גם אתם רוצים להצביע ולהשפיע, לחצו כאן. אנחנו נמשיך לעדכן בתוצאות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|