ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מי יהיה קמפיין החודש?
בכירי עולם השיווק ידרגו מידי חודש את הקמפיינים הבולטים באינטרנט. גם הציבור מוזמן לבחור
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/2/2005 13:04
בשבועות הקרובים תחל תחרות חודשית חדשה - קמפיין החודש באינטרנט. התחרות תדרג את הקמפיינים הבולטים באינטרנט, בדומה לדירוג של הקמפיינים הטלוויזיוניים, שעורך מגזין "אותות".
 
לצורך הדירוג הוקם צוות שופטים, עליו נמנים בכירי תחום השיווק בארץ, בהם: איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר; ניר שטרן, סמנכ"ל שיווק פלאפון; טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה קולה ישראל; רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של ברק; רמי חזן, סמנכ"ל השיווק של בזק; שלי שליט שובל, סמנכ"ל שיווק קבוצת שטראוס-עלית; יואב לוי, סמנכ"ל השיווק אל-על; ויאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק סופרפארם.
 
את התחרות מארגנת יועצת התקשורת אביטל יוגב. לדבריה, "מטרת התחרות היא לתרום להתפתחות תחום הפרסום ברשת, אשר יחסית לאמצעי המדיה האחרים, נמצא עדיין בתחילת דרכו  - למרות הגידולים בהיקף הפרסום במדיה זו בשנה האחרונה".
 
כל תהליכי הגשת המועמדויות וההצבעה
מתבצעים באינטרנט. הקמפיין שיזכה למרבית קולות השופטים יוכתר כ"קמפיין החודש באינטרנט", ואילו הקמפיין שיקבל את מרבית הצבעות הקהל יזכה בתואר "חביב הקהל של אותו חודש".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...