 |
/images/archive/gallery/188/832.jpg עפר יער, מנהל הקריאטיב של הקמפיין
 |
|
|
הפרסומת של ברוקנר-נטע, בניהולו הקריאטיבי של של עפר יער, לעמותת "גדולים מהחיים", היא הקמפיין הטלוויזיוני-חברתי המוצלח של 2004 |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 23/2/2005 10:23 |
|
|
|
|
 |
קמפיין "מבצע בשקל", שהופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום ברוקנר-נטע, זכה אמש בתחרות הקמפיין הטלוויזיוני-חברתי המוצלח של 2004. על הזכייה הוכרז בטקס הנעילה של כנס השיווק השנתי של "דה מארקר" וטלעד, והפרס בו זכה הקמפיין הוא שווי מדיה (זמן פרסום) בהיקף 600 אלף שקל בשידורי טלעד (ערוץ 2) ובאתר "דה מארקר". הקמפיין, לעמותת "גדולים מהחיים", קרא לאזרחים לתרום שקל אחד בעת קנייה ברשתות השיווק, כשמטרת הכספים לשפר את איכות החיים של ילדים חולי סרטן. לתחורות הוגשו כ-20 קמפיינים, שכולם נעשו בהתנדבות על ידי משרדי הפרסום השונים עבור עמותות ואגודות שונות. לצפייה בסרטון הזוכה, לחצו כאן.
מנהל קריאטיב: עופר יער, קופירייטר: מיכאל מור יוסף, ארט: שרה לב, תקציבאית: הדס ודמני, מנהלת לקוחות: זמירה ינקוביץ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|