 |
אסם מעלה מחר לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש, תחת הסיסמה: "פקשושי ביסלי". הקמפיין כולל שלושה סרטוני אנימציה קצרים המציגים את הפספוסים מאחורי הקלעים של הקמפיין הקודם לביסלי – בו יגאל שילון ו"גריל" מותחים את "ברביקיו" ומצליחים לשכנע אותו שהביסלי אזל מהחנויות. מאסם נמסר: "מכיוון שהרעיון מאחורי הקמפיין בהשתתפותו של יגאל שילון היה פספוסים ומתיחות, זה ממש התבקש לייצר קמפיין בו מוצגות סיטואציות של פספוסים משעשעים שיצרנו לדמויות, כפי שקורה בצילומי קמפיינים עם דמויות אמיתיות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, הינו בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.
לצפייה בסרטון הראשון, לחצו כאן. לצפייה בסרטון השני, לחצו כאן.
ארט: כרמון פלד, קופי: טלי קורח, מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן, מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן, במאי: שחר סגל, חברת הפקה: פי.או.וי, במאי אנימציה: נועם משולם, חברת אנימציה: פיצ'י פוי, ג'ינגל: עופר מאירי, סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר, פלנרית: מיכל עובדיה – אטיה, תקציבאית: עירית עציון, מנהלת לקוחות: לאה שטרן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|