ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרסונליזציה של הפרסום
טכנולוגיית פרסום חדשה באינטרנט, מבית אוק אינטראקטיב, תאפשר פרסום ממוקד על פי תוכן
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/2/2005 12:00
חברת הפרסום האינטראקטיבי אוק אינטראקטיב (מקבוצת מפל תקשורת) משיקה טכנולוגיית פרסום חדשה באינטרנט - Jump Word - שמטרתה לאפשר פרסום ממוקד על פי תוכן.
 
הטכנולוגיה "קוראת" את הכתבות באינטרנט, מסמנת ב"מארקר צהוב" את המילים הרלוונטיות למותג , ובעזרת לינק מפנה את הגולש לאתר החברה המפרסמת ולמסרים הרלוונטיים.

דן רון, מנכ"ל החברה מסר, כי גם המדיום האינטרנטי, בדומה לאמצעי המדיה האחרים, נמצא במגמה של פילוח על פי קהלי יעד, וכי ה-Jump Word מהווה את הפרסום האידיאלי לפרסונליזציה של הפרסום.
 
בחברה טוענים עוד כי במסגרת פיילוטים שנערכו ללקוחות, נרשמו פי 30 הקלקות מאשר בבאנר רגיל, והחשיפה הגיע לכ-40%.
 
אוק אינטראקטיב הוקמה בשנת 96' ועל לקוחותיה כיום נמנים: ארקיע, קלאבמרקט, ניו פארם, סונול, מכללות ומשרדי פרסום רבים. היקף פעילותה העסקית של החברה הסתכם ב-2004 בכ-5 מיליון שקלים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...