 |
חברת הפרסום האינטראקטיבי אוק אינטראקטיב (מקבוצת מפל תקשורת) משיקה טכנולוגיית פרסום חדשה באינטרנט - Jump Word - שמטרתה לאפשר פרסום ממוקד על פי תוכן. הטכנולוגיה "קוראת" את הכתבות באינטרנט, מסמנת ב"מארקר צהוב" את המילים הרלוונטיות למותג , ובעזרת לינק מפנה את הגולש לאתר החברה המפרסמת ולמסרים הרלוונטיים.
דן רון, מנכ"ל החברה מסר, כי גם המדיום האינטרנטי, בדומה לאמצעי המדיה האחרים, נמצא במגמה של פילוח על פי קהלי יעד, וכי ה-Jump Word מהווה את הפרסום האידיאלי לפרסונליזציה של הפרסום. בחברה טוענים עוד כי במסגרת פיילוטים שנערכו ללקוחות, נרשמו פי 30 הקלקות מאשר בבאנר רגיל, והחשיפה הגיע לכ-40%. אוק אינטראקטיב הוקמה בשנת 96' ועל לקוחותיה כיום נמנים: ארקיע, קלאבמרקט, ניו פארם, סונול, מכללות ומשרדי פרסום רבים. היקף פעילותה העסקית של החברה הסתכם ב-2004 בכ-5 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|