/images/archive/gallery/126/264.jpgחגית אדלר מנהלת יחידת עסקים בתשלובת תנובה
תנובה נוגסת בשוק העוגות המצוננות
עורכת פיילוט לשיווק עוגות גבינה ותפוחים מצוננות של רולדין, תחת המותג "השף הלבן"
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 24/2/2005 12:04
תשלובת החלב של תנובה מעמיקה את שיתוף הפעולה עם רשת קונדיטוריות רולדין: השבוע החלה תנובה לשווק קו חדש של עוגות מצוננות של רולדין, תחת מותג "השף הלבן" של תנובה.
העוגות נמכרות ברשת הריבוע הכחול ובקרב קמעונאים בגוש דן וברחובות, במסגרת פיילוט אשר ימשך כחודשיים. יצוין כי בשלוש השנים האחרונות שיתפה תנובה פעולה עם רולדין בשיווק עוגות גבינה מצוננות שנמכרו רק לקראת חג השבועות.
הסדרה החדשה כוללת בינתיים שתי עוגות מצוננות מוכנות בטעמים של גבינה ותפוחים. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה: "שיתוף הפעולה עם רולדין מאפשר חיבור הידע המקצועי של החברה המובילה בתחום החלב והחברה המובילה בתחום הקונדיטוריות".