ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חושבים קדימה
פרסום ירקוני הפיק קמפיינים חדשים למכללה האקדמית אורנים וליום הפתוח של מכללת תל חי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/2/2005 12:36
המכללה האקדמית אורנים יוצאת בקמפיין חדש לקראת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה.
 
הקמפיין,  באמצעות משרד הפרסום ירקוני, יכלול עיתונות, רדיו, שילוט חוצות, קירות, אינטרנט ופעילות קד"מ -  בהיקף של כ-350 אלף דולר.
 
הסיסמה שמובילה את הקמפיין: "לפני שאתה מתחיל, תחשוב קדימה".
 
אותו משרד פרסום הפיק גם קמפיין חדש ליום הפתוח של המכללה האקדמית תל חי. תחת הסלוגן "לא סגור על עצמך? תחשוב פתוח!", תפרסם המכללה מודעות בעיתונות, בשילוט חוצות ובאינטרנט.
 
הקמפיין יכלול גם קידום מכירות, ותקציבו 350 אלף ש"ח.
  
תקציבאיות: אילה צוק וענת טל, ניהול קריאיטיב וארט: אלי אלול, קופירייטר: עדי שטמפר, מפיקת משרד: זהר אוריין, מנהלת מדיה: יפעת דקל.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...