 |
המכללה האקדמית אורנים יוצאת בקמפיין חדש לקראת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, יכלול עיתונות, רדיו, שילוט חוצות, קירות, אינטרנט ופעילות קד"מ - בהיקף של כ-350 אלף דולר. הסיסמה שמובילה את הקמפיין: "לפני שאתה מתחיל, תחשוב קדימה". אותו משרד פרסום הפיק גם קמפיין חדש ליום הפתוח של המכללה האקדמית תל חי. תחת הסלוגן "לא סגור על עצמך? תחשוב פתוח!", תפרסם המכללה מודעות בעיתונות, בשילוט חוצות ובאינטרנט. הקמפיין יכלול גם קידום מכירות, ותקציבו 350 אלף ש"ח. תקציבאיות: אילה צוק וענת טל, ניהול קריאיטיב וארט: אלי אלול, קופירייטר: עדי שטמפר, מפיקת משרד: זהר אוריין, מנהלת מדיה: יפעת דקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|