 |
פארק הנופש חמת גדר משיק קמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום "קו האופק", תחת הסיסמא "אימפריה של תענוגות". הקמפיין יעלה בתחילת השבוע בערוץ 2, בתקציב של כמיליון שקלים. הקמפיין הטלוויזיוני של חמת גדר הוא הראשון מזה 4 שנים, ומתווסף לקמפיין הרדיו שהחל לפני כחודשיים.
הסרט, שביים והפיק רון אסולין, נפתח בסצינות שצולמו באתר העתיקות של חמת גדר, ומתארות הנאות מתקופת האימפריה הרומית, כאשר כל השחקניות והשחקנים לבושים ב"טוגות" המסורתיות מאותה תקופה. השחקנים הראשיים, אורן תורג'מן וניבית בש, רואים לפתע אור בוהק, עוברים דרכו ב"מנהרת הזמן", ויוצאים ממעמקי המים במרחצאות הטרמו-מינרלים הישר לתוך חמת גדר של 2005.
בחמת גדר אומרים שהקמפיין נועד להציג את ההשקעות הגדולות שבוצעו בפארק, ואת השידרוג שעבר אתר הנופש בשנתיים האחרונות.
יועץ אסטרטגי: שעיה סגל, סופרוויזר: שרהלה סגל, תסריטאי: ארז אבוטבול, תקציבאית: נעם פרנס, הפקה: פילמיינד, בימאי ומפיק: רון אסולין, מנהל הפקה: רן פרידברג, מפיקת פוסט: עינת יעקובי, צלם: בנג'י כהן, הלבשה וסטיילינג: ליאת אשורי, עורך: מאור קשת, עיצוב פסקול: יוסי רבינוביץ, בית פוסט: JCS, דוגמנים: ניבית בש, אורן תורג'מן, יואב צ'פלין, אפרת כבשנה
|
 |
 |
 |
 |
|
|