 |
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, פארק הנופש חמת גדר משיק קמפיין טלוויזיוני חדש, שיעלה לשידור ביום ראשון הקרוב. סרטון הפרסומת, שביים רון אסולין עבור משרד הפרסום "קו האופק", יוצר הקבלה בין התענוגות ההיסטוריים של האימפרייה הרומית (כולל שחקנים לבושים בטוגה) להנאות שמספק פארק הנופש המודרני, שעבר לאחרונה שיפוץ. מדובר בקמפיין טלוויזיה ראשון לחמת גדר מזה ארבע שנים, והוא הוכן בהשקעה של מיליון שקלים. לצפייה בסרטון לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|