ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הנאות בסגנון רומי
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לסרטון שביים רון אסולין עבור חמת גדר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/2/2005 11:25
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, פארק הנופש חמת גדר משיק קמפיין טלוויזיוני חדש, שיעלה לשידור ביום ראשון הקרוב.
 
סרטון הפרסומת, שביים רון אסולין עבור משרד הפרסום "קו האופק", יוצר הקבלה בין התענוגות ההיסטוריים של האימפרייה הרומית (כולל שחקנים לבושים בטוגה) להנאות שמספק פארק הנופש המודרני, שעבר לאחרונה שיפוץ.
 
מדובר בקמפיין טלוויזיה ראשון לחמת גדר מזה ארבע שנים, והוא הוכן בהשקעה של מיליון שקלים.
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...