ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
בזק משנה אסטרטגיית השיווק
לקראת התחרות בשוק הטלפון הפנים-ארצי: עובדי בזק יבחרו סיסמה ולוגו חדשים לחברה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
נורית קדוש
25/2/2005 10:00
לאחר שחברת הוט הודיעה בחודש נובמבר האחרון על תחילת מתן שירותי טלפון פנים-ארצי המתחרים בשירותי בזק, נערכת כעת בזק לקרב. הנהלת החברה החליטה להחליף סיסמה וככל הנראה גם את הלוגו שלה, ולצאת בקמפיין תקשורתי שבו היא משתפת את עובדיה.
 
החברה שלחה בימים האחרונים לביתם של עובדיה קופסה ובה "כותרת עיתון", שבה נכתב על הכוונה לבצע מהלך אסטרטגי
נוסף לקראת התחרות בשוק הטלפוניה הפנים-ארצי. מלבד החיזוק לאגו ושטיפת המוח הקלה לעובדי החברה, קיבלו העובדים גם משקפי תלת-ממד, שבעזרתם יוכלו להיחשף לסיסמה החדשה לפני כולם במקבצי הפרסומות בערוץ 2 ובערוץ 10, שישודרו ביום ראשון הקרוב בשעות הערב. כמו כן, הציגה בזק בפני עובדיה בשבועות האחרונים עשרות דוגמאות ללוגו חדש כדי לקבל את המלצתם.
מסרבים לחשוף מהלכים
שירותי הטלפון של הוט מסופקים בשלב הראשון במתכונת של "השקה רכה" באזור תל-אביב, גבעתיים והשרון, ובהדרגה יסופקו גם לאזורים נוספים בארץ. הוט, כזכור, קיבלה רישיון כללי להענקת שירותי טלפוניה פנים-ארציים נייחים בחודש נובמבר 2003. החברה אמורה להשלים את הפריסה הארצית בתוך 3 שנים מקבלת הרישיון.
 
בבזק מסרבים בשלב זה לחשוף את המהלכים שמתכננת החברה כדי להתמודד עם התחרות - אך מבטיחים, איך לא, שיהיה מעניין. אולי אחרי שנים שבהן נהנתה החברה ממסירות לקוחותיה בליתברירה, ישתנה המאזן ואנו נתחיל ליהנות, ואולי אפילו לשלם קצת פחות. דובר בזק סירב להגיב לידיעה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...