ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
זהבה בן ואתי לוי במטבח
צמד האחיות יובילו את הקמפיין החדש של סלטי צבר, מבית היוצר של מקאן אריקסון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/2/2005 12:43
אחרי שהשכינה שלום בין בעלי החומוסיות באבו גוש, מנסה חברת "סלטי צבר" לחזור על ההצלחה עם האחיות זהבה בן ואתי לוי. השתיים יובילו את הקמפיין החדש של החברה להשקת סדרת הסלטים  "מהמטבח הביתי".
 
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, הוא בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
 
בסרטון עצמו, מספר ז'ק כהן סיפור על שתי אחיות (אתי לוי וזהבה בן) שבאו ללמוד מהמומחית, "דודה מזל", איך מכינים את סלט הירקות הבלקני המפורסם שלה. תוך כדי עשייה הן מגלות שהמרכיב הכי חשוב בסלט הוא האהבה.
 
הקמפיין מלווה בשיר (על בסיס "חלום מתוק") המבוצע על ידי זהבה בן ואתי לוי.
 
בילי ינקו, סמנכ"ל השיווק של  סלטי צבר, מציינת כי "מעבר להיותן אחיות, זהבה ואתי הן זמרות מאוד מוכשרות ואהובות, המשדרות חום, אותנטיות והכל 'בגובה העיניים', ולכן שילובן בקמפיין של  יחד עם ז'ק כהן, הוא כה טבעי".
 
סמנכ"ל לקוחות: רביב יצחקי, מנהלת לקוחות: נעמה סקלי, סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב, מנהלי קריאטיב: סיגל עבודי ואילן שפלר, צוות קריאטיב: דלית אורבך ורונה יעקובי, תקציבאית: סיון נוי, פלנינג: מירב רגב, סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי, מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ זרה , מפיקת משרד: הדס יוסיפון, חברת הפקה:  ראבל, במאי: עודד דוידוביץ', צלם: דני שניאור, מפיק: עמית דקל, מוסיקה: חיים צינוביץ'.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...