ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יעל גולדמן חזק בדוגמנות
תשמש כפנים של רשת האופנה בוניטה תמורת 50 אלף דולר לעונה. הקמפיין הראשון בכיכובה יצטלם בימים הקרובים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/2/2005 13:04
יעל גולדמן נבחרה לפרזנטורית של רשת האופנה בוניטה, ל-3 העונות הבאות. גולדמן, שגברה על דוגמניות מובילות כגון: שלי חזן, עדי נוימן, מלי לוי, אילנית לוי, לינור אברג'יל ועוד, תקבל 50 אלף דולר לעונה. 
 
הקמפיין הראשון של בוניטה, בכיכובה של גולדמן, יצולם בימים הקרובים ב"אחוזת גאיה", על ידי הצלם רון קדמי.
 
הקמפיין יכלול קטלוג שיציג את אופנת הקיץ של הרשת, שילוט חוצות ומודעות בעתונות, בהשקעה של 3 מיליון שקלים.
 
גולדמן, מכוכבי תוכנית הנוער "אקזיט", הובילה קמפיינים עולמיים ביניהם :
ה. שטרן, רנגלר, ויקטוריה סיקרט ועוד.
 
פרידה ראובני, הבעלים והמעצבת הראשית של בוניטה, מציינת כי לנשים באשר הן יהיה קל מאוד להתחבר לגולדמן. "יעל בעלת יופי רענן וטבעי , תוססת וסקסית ויחד עם זאת משדרת איכותיות וחושניות. היא מייצגת בעיננו את הדור השלישי – של נשים המצליחות לשלב נשיות עם מצליחנות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...