/images/archive/gallery/218/857.jpg דרור שטרנשוס.
צילום: יחסי ציבור
האג'נדה של דרור
דרור שטרנשוס מונה ליו"ר אג'נדה - המרכז לאסטרטגיה תקשורתית. יפעל לצד ורד לבנה - מנכ"לית המרכז
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 27/2/2005 13:23
דרור שטרנשוס, לשעבר מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א (לשעבר צרפתי-שטרנשוס-זמיר), מונה ליו"ר אג'נדה - מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.
מטרת אג'נדה היא להשפיע על הדרך שבה מוצגים נושאים חברתיים בשיח התקשורתי, ולסייע לארגונים העוסקים בשינוי חברתי לקדם את מטרותיהם באמצעות הדרכה וייעוץ תקשורתי.
שטרנשוס הוא בעל ניסיון מקצועי עשיר בתחומי הפרסום וניהול קמפיינים. לאחרונה היה אחראי לניהול הקמפיין של יוזמת ז'נבה.
עד כה פעלה אג'נדה תחת שרביטם של צוות מייסדים וחברי הנהלה, וללא יו"ר קבוע. מהמרכז נמסר כי "בתום שנת הפעילות הראשונה, שרשמה הצלחה בהחדרה ומינוף תופעת 'העובדים העניים' בשיח התקשורתי, הוחלט למנות לראשונה יו"ר קבוע".
לצידו של שטרנשוס משמשת ורד לבנה כמנכ"לית המרכז. לבנה, בעלת רקע תקשורתי וציבורי רב, שימשה בעבר כמנכ"לית האגודה לזכויות האזרח.