ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של פברואר
ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, נבחר ע"י איגוד המפרסמים. דוגל בפעולה בקטגוריות מועטות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 10:18
ערן תור, מנכ"ל חברת רקיט בנקיזר, נבחר לאיש השיווק של חודש פברואר על ידי חברי איגוד המפרסמים.
 
רקיט בנקיזר, משווקת המותגים: קליה, פיניש, קלגון,  קולון ואחרים, היא חברה בריטית- הולנדית, הפועלת בתחום טיפוח הבית. בישראל היא קיימת כחברה עצמאית פחות משנתיים, תקופה בה הצליחה להגיע לנתחי שוק מרשימים, עם שורה של מותגים כגון: קליה (62% מהשוק), Veet (למעלה מ-70%), פיניש, (42%) ואחרים.
 
לדברי ערן תור, לחברה יש אסטרטגיה ייחודית - לפעול במעט קטגוריות וליצור לעצמה מובילות, כאשר התחום חייב להיות בעל קצב גידול שנתי דו-ספרתי ועם רווחים מעל לממוצע. "התחום היחיד בו לא הובלנו היה אבקות הכביסה. החלטנו ללכת לקראת צמיחה ושינוי מיקומנו בקטגוריה הזו. השקנו מחדש את המותג קולון, גדלנו ב-42% והפכנו אותו ממותג מספר 5 למספר 2 חזק", אומר תור.
 
תור (38), בעל תואר MBA במימון ושיווק בינלאומי מאוניברסיטת NYU , שימש בעבר כמנהל תחום העסקים של חמאת הבוטנים "סקיפי" בארה"ב, במסגרת חברת בסטפודס העולמית. בארץ, שמש בין היתר כסמנכ"ל השיווק של יוניליבר במשך 3 שנים, כאחראי על המותגים  בדין, דאב וההשקה מחדש של פינוק.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...