 |
ערן תור, מנכ"ל חברת רקיט בנקיזר, נבחר לאיש השיווק של חודש פברואר על ידי חברי איגוד המפרסמים. רקיט בנקיזר, משווקת המותגים: קליה, פיניש, קלגון, קולון ואחרים, היא חברה בריטית- הולנדית, הפועלת בתחום טיפוח הבית. בישראל היא קיימת כחברה עצמאית פחות משנתיים, תקופה בה הצליחה להגיע לנתחי שוק מרשימים, עם שורה של מותגים כגון: קליה (62% מהשוק), Veet (למעלה מ-70%), פיניש, (42%) ואחרים. לדברי ערן תור, לחברה יש אסטרטגיה ייחודית - לפעול במעט קטגוריות וליצור לעצמה מובילות, כאשר התחום חייב להיות בעל קצב גידול שנתי דו-ספרתי ועם רווחים מעל לממוצע. "התחום היחיד בו לא הובלנו היה אבקות הכביסה. החלטנו ללכת לקראת צמיחה ושינוי מיקומנו בקטגוריה הזו. השקנו מחדש את המותג קולון, גדלנו ב-42% והפכנו אותו ממותג מספר 5 למספר 2 חזק", אומר תור. תור (38), בעל תואר MBA במימון ושיווק בינלאומי מאוניברסיטת NYU , שימש בעבר כמנהל תחום העסקים של חמאת הבוטנים "סקיפי" בארה"ב, במסגרת חברת בסטפודס העולמית. בארץ, שמש בין היתר כסמנכ"ל השיווק של יוניליבר במשך 3 שנים, כאחראי על המותגים בדין, דאב וההשקה מחדש של פינוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|