 |
ג'ונסון אנד ג'ונסון יוצאת בקמפיין להשקת קרם Visibly Young, של המותג ניוטרוג'ינה, תחת הסיסמה: "מהיום את לא צריכה זריקות קולגן". הקרם מכיל נחושת פעילה, המסייעת לשמור על מראה עור צעיר. בחברה טוענים כי הקרם מסייע בהפחתת הקמטים ועוזר להפוך את העור למוצק יותר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ליניאל זינגר DDB, יכלול מודעות בטלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות, בהיקף של חצי מיליון דולר. לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
סמנכ"ל קריאטיב: דני זילברמן, מנהלת קריאטיב: זהר נעמן, קופירייטר: צביקה סופר, ארט: אורנה נמירובסקי, פלנרית: ענבר לוינגר, סופרוויזר: טל פלוסקר, תקציבאית: כרמית אילוז, מפיק משרד: עופר חג'יוב .
|
 |
 |
 |
 |
|
|