ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
כבר לא צריך קולגן
ג'ונסון אנד ג'ונסון בקמפיין להשקת קרם פנים המכיל נחושת פעילה, באמצעות ליניאל זינגר DDB
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 10:26
ג'ונסון אנד ג'ונסון יוצאת בקמפיין להשקת קרם Visibly Young, של המותג ניוטרוג'ינה, תחת הסיסמה: "מהיום את לא צריכה זריקות קולגן".
 
הקרם מכיל נחושת פעילה, המסייעת לשמור על מראה עור צעיר. בחברה טוענים כי הקרם מסייע בהפחתת הקמטים ועוזר להפוך את העור למוצק יותר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ליניאל זינגר DDB, יכלול מודעות בטלוויזיה,  שילוט חוצות ועיתונות, בהיקף של חצי מיליון דולר. 
 
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.

סמנכ"ל קריאטיב: דני זילברמן, מנהלת קריאטיב: זהר נעמן, קופירייטר: צביקה סופר, ארט: אורנה נמירובסקי, פלנרית: ענבר לוינגר, סופרוויזר: טל פלוסקר, תקציבאית: כרמית אילוז, מפיק משרד: עופר חג'יוב .
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...