ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
האורך כן קובע
קמפיין תדמית לרכבי יונדאי על גבי קרונות רכבת ישראל, עושה שימוש במימד האורך
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה

1/3/2005 12:33
כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, יוצאת בקמפיין תדמית על גבי קרונות רכבת ישראל,  בהיקף כספי של כ-60 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, פרוס על שני הצדדים של שלושה קרונות רכבת, בשטח פרסום כולל של כ-350 מ"ר. 

הקמפיין עושה שימוש במימד האורך של הרכבת, באמצעות פריסה על גבי הקרונות של הסיסמא: "יותר ויותר ויותר ויותר ויותר אנשים התאהבו ביונדאי. ההצלחה השקטה".

מהחברה נמסר כי "קמפיין זה ממשיך את המסר הפרסומי בקמפיין הטלוויזיוני של יונדאי, המדגיש את הגידול המרשים במכירות רכבי יונדאי, עלייה של כ-85% לעומת שנה שעברה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...