 |
כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, יוצאת בקמפיין תדמית על גבי קרונות רכבת ישראל, בהיקף כספי של כ-60 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, פרוס על שני הצדדים של שלושה קרונות רכבת, בשטח פרסום כולל של כ-350 מ"ר.
הקמפיין עושה שימוש במימד האורך של הרכבת, באמצעות פריסה על גבי הקרונות של הסיסמא: "יותר ויותר ויותר ויותר ויותר אנשים התאהבו ביונדאי. ההצלחה השקטה".
מהחברה נמסר כי "קמפיין זה ממשיך את המסר הפרסומי בקמפיין הטלוויזיוני של יונדאי, המדגיש את הגידול המרשים במכירות רכבי יונדאי, עלייה של כ-85% לעומת שנה שעברה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|