 |
יצרנית המזרנים סימונס יוצאת בקמפיין לקידום המזרן מסדרת דאבל סיסטם. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג את המבצע החדש של החברה לקראת חג האהבה ומופיעים בו זוג הדובים הלבנים, המלווים את פרסומי החברה בשנים האחרונות.
הקמפיין, בהיקף של כ-200 אלף דולר, כולל מודעות בטלוויזיה ובעיתונות. את רכישת המדיה לקמפיין ביצעה הפעם חברת פרו-מדיה. עד כה נרכשה המדיה של סימונס באמצעות גיתם וגורמים בענף מעריכים כי המהלך מרמז על כוונת החברה להעביר את תקציב רכישת המדיה לפרו-מדיה, ולהשאיר בגיתם רק את הטיפול בקריאטיב.
סמנכ"ל: ערן גרינברג, סופרווייזר: אורן שדה, תקציבאי בכיר: ניר צולה, תקציבאי: מתן קמפ, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: רומם סרנגה, ארט דיירקטור: דודו הרוש, קופירייטר: אסף כץ, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: מאיה מאירי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|