ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
סימונס בקמפיין למזרן דאבל סיסטם
ההערכות בענף: תקציב המדיה של החברה יעבור לפרו-מדיה וגיתם ימשיך לטפל רק בקריאטיב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 12:45
יצרנית המזרנים סימונס יוצאת בקמפיין לקידום המזרן מסדרת דאבל סיסטם. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג את המבצע החדש של החברה לקראת חג האהבה ומופיעים בו זוג הדובים הלבנים, המלווים את פרסומי החברה בשנים האחרונות.

הקמפיין, בהיקף של כ-200 אלף דולר, כולל מודעות בטלוויזיה ובעיתונות. את רכישת המדיה לקמפיין ביצעה הפעם חברת פרו-מדיה. עד כה נרכשה המדיה של סימונס באמצעות גיתם וגורמים בענף מעריכים כי המהלך מרמז על כוונת החברה להעביר את תקציב רכישת המדיה לפרו-מדיה, ולהשאיר בגיתם רק את הטיפול בקריאטיב.

סמנכ"ל: ערן גרינברג, סופרווייזר: אורן שדה, תקציבאי בכיר: ניר צולה, תקציבאי: מתן קמפ, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: רומם סרנגה, ארט דיירקטור: דודו הרוש, קופירייטר: אסף כץ, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: מאיה מאירי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...