ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
התשוקה על פי קסטרו
קסטרו משנה אסטרטגיה פרסומית. במקום בקי ודודי - תשוקה ועיצוב. הרשות השנייה עדיין לא נתנה אישור
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 13:29
רשת האופנה קסטרו יוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה, שזונחת את השימוש בפרזנטורים מוכרים ומעמידה במרכז את הבגדים עצמם.
 
כפי שפורסם ב-NRG,קסטרו  הפסיקה את ההתקשרות עם בקי גריפין,  שהובילה את פרסומי החברה בשנה האחרונה. במקביל, הופסקה ההתקשרות גם עם דודי בלסר, ששימש כפרזנטור של רשת קסטרו-מן ב-5 השנים האחרונות.
 
על פי האסטרטגיה החדשה לא תיעשה יותר הפרדה בפרסום בין רשתות הגברים לרשתות הנשים. כך גם ילוכדו תצוגות האופנה של הרשתות כדי לתמוך בקסטרו כמותג מטריה.
 
בשבוע הבא צפויה הרשת להעלות קמפיין פרסום חדש, בהיקף 2 מיליון דולר, תחת הסיסמה "Designed for desire".
 
סרטוני הפרסומת  צולמו בארגנטינה, בהשתתפות 12 דוגמנים ודוגמניות לא מוכרים. כל סרטון מציג זוג בעיצומה של סצינת נשיקה לוהטת בלוקיישנים מתחלפים כגון: חוף ים, תא שירותים במטוס, בריכה מתחת למים ועוד. את הסרטונים, שאמורים להעביר את המסרים "תשוקה" ו"עיצוב", מלווה עיבוד אוריינטלי לשיר "I Put a Spell on You".
 
 
מתוך קמפיין קסטרו. נשיקה בבריכה
מתוך קמפיין קסטרו. נשיקה באוויר
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...