ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מתכוננת לקיץ
הדוגמנית אנה באומן תקבל 15 אלף דולר תמורת קמפיין הקיץ לבגדי הים של ספידו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/3/2005 11:25
הדוגמנית אנה באומן (תקליקו על התמונה למעלה והיא תגדל) תוביל את הקמפיין לבגדי הים של ספידו, תמורת כ-15 אלף דולר. הקמפיין, לקולקציית הקיץ 2005, יכלול קטלוג, מודעות פרסום בעיתונות ומערך יחסי ציבור. 

חברת פלג-ניל, יבואנית ספידו בישראל, הודיעה עוד כי תכפיל השנה את היצע בגדי הים, לעומת עונה קודמת. כזכור, בקיץ 2004 נכנסה ספידו לראשונה, לתחום בגדי הים האופנתיים, מהלך שלווה בסלוגן: "ניצחנו בבריכה עכשיו ננצח גם בחוף". 

אילן בן-דרור, מנכ"ל ובעלים של פלג-ניל: " עד סוף השנה תפתח רשת ספידו עוד שלושה סניפים חדשים, בקונספט דומה לחנויות המותג בכל העולם ובארץ, בעלות כוללת של כמיליון שקלים". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...