 |
הדוגמנית אנה באומן (תקליקו על התמונה למעלה והיא תגדל) תוביל את הקמפיין לבגדי הים של ספידו, תמורת כ-15 אלף דולר. הקמפיין, לקולקציית הקיץ 2005, יכלול קטלוג, מודעות פרסום בעיתונות ומערך יחסי ציבור.
חברת פלג-ניל, יבואנית ספידו בישראל, הודיעה עוד כי תכפיל השנה את היצע בגדי הים, לעומת עונה קודמת. כזכור, בקיץ 2004 נכנסה ספידו לראשונה, לתחום בגדי הים האופנתיים, מהלך שלווה בסלוגן: "ניצחנו בבריכה עכשיו ננצח גם בחוף".
אילן בן-דרור, מנכ"ל ובעלים של פלג-ניל: " עד סוף השנה תפתח רשת ספידו עוד שלושה סניפים חדשים, בקונספט דומה לחנויות המותג בכל העולם ובארץ, בעלות כוללת של כמיליון שקלים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|