The Reel ושבועון פרסום בריטי מצטרפים לשבחים לקמפיין השקת הדור השלישי של אורנג', מבית שלמור-אבנון-עמיחי
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 3/3/2005 12:34
הפרסומת של orange להשקת שירותי הדור השלישי - "מסיבת ההפתעה", מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, ממשיכה לקצור שבחים.
הסרטון, בו רואים גבר שעושה את דרכו לעבודה ברחובות ניו יורק הריקה ולהפתעתו הרבה הוא מגלה כי כל תושבי העיר מחכים לו בטיימס סקוור למסיבת ההפתעה הגדולה בעולם, נבחר להיכלל במהדורת ינואר של The Reel - האוסף החודשי הבינלאומי של סרטוני הפרסום הטובים ביותר בעולם.
במקביל, שבועון הפרסום הבריטי Campaign UK, בחר את הסרטון בין 4 העבודות הבולטות שנעשו בינואר.