ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
כבר לא הפתעה
The Reel ושבועון פרסום בריטי מצטרפים לשבחים לקמפיין השקת הדור השלישי של אורנג', מבית שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/3/2005 12:34
הפרסומת של orange להשקת שירותי הדור השלישי - "מסיבת ההפתעה", מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, ממשיכה לקצור שבחים.       

הסרטון, בו רואים גבר שעושה את דרכו לעבודה ברחובות ניו יורק הריקה ולהפתעתו הרבה הוא מגלה כי כל תושבי העיר מחכים לו בטיימס סקוור למסיבת ההפתעה הגדולה בעולם, נבחר להיכלל במהדורת ינואר של  The Reel - האוסף החודשי הבינלאומי של סרטוני הפרסום הטובים ביותר בעולם.       

במקביל, שבועון הפרסום הבריטי Campaign UK,  בחר את הסרטון בין 4 העבודות הבולטות שנעשו בינואר.      

לצפייה חוזרת בסרטון, לחצו כאן. 
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. מנהל קריאטיב: צור גולן. קריאטיב: יריב טוויג. סופרוויזרית: שרית רונה. תקציבאית בכירה: מירב פרי. תקציבאי: נמרוד אקרמן. מנהלת מחלקת מחקר: טלי קשטן. פלנרית: הלה תמיר. מפיקות: שירה רובס וסיגל נוגסי. במאי: אוהב פלנץ. עורך: דדן עוזיאל. הפקה: פארדיסו. ייעוץ מוסיקלי: קובי בן עטר. מנהלת מרקו"ם: ליזה קורן. מנהלת פרסום: שירי כצהנדל. עוזרת מנהלת פרסום: ורד הלפרין. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...