ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
בירה משפחתית
קמפיין פרסום חדש למאלטי, מבית היוצר של אריאלי, ינסה לחזק את מעמדה בקטגוריית הבירה השחורה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/3/2005 12:46
מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty (מאלטי), יוצאת בקמפיין פרסום חדש ולחיזוק וביסוס מעמדה בקטגוריית הבירה השחורה.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, כולל טלוויזיה ורדיו בהשקעה של מיליון דולר, תחת הסיסמה: "הכי משפחתית שיש". 

בנוסף, יוצאת החברה בפעילות שיווקית הכוללת קד"מ בנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ. במסגרת זו, יצלמו דיילות של מאלטי משפחות שירכשו ממוצרי החברה ויעניקו להן במתנה תמונה ממוסגרת מיד לאחר הצילום.  

צוות קריאייטיב: טלי קורח, שחר קיקוס, סופרוויזר קריאייטיב: כרמון פלד, מפיקת משרד: אסנת אבן איתן, מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן, מנהלת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת, סופרוויזר: נועה פלציג, סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג: עטרה בילר, פלנינג: אלעד הרמל, במאית: קרן חכמה, חברת הפקה: אוג, מפיק: גלעד שניידר, מפיק בפועל: ליאור לוי, מוסיקה: נויפלד, תכנון וקניית מדיה: מדיה וואן
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...