 |
 |
|
|
תקציב הפרסום של חברת התיירות, בהיקף כמיליון דולר, נמסר לאדלר-חומסקי&ורשבסקי, לאחר שביורו ויתרו עליו |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 3/3/2005 13:30 |
|
|
|
|
 |
תקציב הפרסום של חברת התיירות צבר עובר לאדלר-חומסקי&ורשבסקי. כפי שפורסם ב-NRG, בשנים האחרונות טופל התקציב ביורו ת"א, שהחליט לאחרונה לוותר עליו כדי לקבל את תקציב חברת התיירות האמריקאית Travel Holdings Inc, הנכנסת לפעילות בישראל.
התקציב של צבר מוערך בכמיליון דולר וכולל פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, אינטרנט ושיווק ישיר. יצוין כי תקציב יחסי הציבור שטופל אף הוא בקבוצת יורו, נמסר לשטרית מדיה גרופ שבבעלות רות שטרית.
משה הוכמן, מנכ"ל המילניום השלישי המחזיקה בבעלות על צבר, מסר כי "התקציבים הועברו במסגרת התארגנותה של צבר לקראת מהלך אסטרטגי כולל שיחזק את מעמדה ומיצובה כמובילת תחום התיירות תוך בידול ברור ממתחרותיה. במסגרת זאת מתוכנן שינוי כולל של התקשורת החזותית של המותג, שינוי ומתיחת פנים לכל 15 סניפי הרשת בישראל ובידול באמצעות מוצרים חדשים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|