 |
/images/archive/gallery/268/234.jpg רמי יהודיחה
 |
|
אדלר-חומסקי ממשיכים לקנות |
|
רכשו 70% מסוכנות הקד"מ LEAD, מידי המייסד רמי יהודיחה, שימשיך לעמוד בראש החברה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 3/3/2005 14:16 |
|
|
|
|
 |
אדלר-חומסקי&ורשבסקי רכש מניות בסוכנות הקד"מ LEAD, המתמחה ב- B2B (ביזנס טו ביזנס) ושיווק ישיר.
אדלר-חומסקי יגיע באופן מדורג ובתוך שלוש שנים לאחזקות של 70% מהמשרד, כאשר ביתרת המניות יחזיק מייסד המשרד רמי יהודיחה, שימשיך לשמש כמנכ"ל.
במסגרת מההסכם, יקבל LEAD את הייצוג (אפיליאיישן) של GREY DIRECT, זרוע של רשת הפרסום העולמית גריי, המיוצגת בישראל על ידי אדלר-חומסקי. בכך תהפוך LEAD לזרוע השיווק הישיר של כל הקבוצה ותעניק שירותים גם ללקוחות אחרים שלה.
משרד הפרסום LEAD הוקם לפני כשנה וחצי על ידי רמי יהודיחה, לשעבר מנכ"ל סוכנות קידום המכירות אוגלבי 1, מקבוצת פוגל אוגלבי ישראל וסמנכ"ל בקבוצת פוגל לוין.
על לקוחות LEAD כיום נמנים: מיקרוסופט ישראל, בזק זהב, ECI, אמדוקס, אומניטק, תטיס תקשורת, אשבל טכנולוגיות ועוד. היקף הפעילות המוערך של החברה עומד בשלב זה על 2-3 מיליון דולר, הבאים גם מפרסום מעל הקו אך גם מפעילות רבה מתחת לקו.
יצוין כי לאחרונה פועל אדלר-חומסקי לביסוסו של המשרד כקבוצת פרסום. במסגרת זו, הושלמהרכישת 25% ממניות משרד הפרסום גלר-נסיס מתוך כוונה להגיע עד תום 2006 לאחזקות של 50%. כמו כן, לאחרונה רכשה הקבוצה מניות שליטה גם במשרד המדיה "רואים קונים" המתמחה בתקציבים קטנים.
אייל חומסקי, מנכ"ל אדלר-חומסקי & ורשבסקי: "אני רואה פוטנציאל מאוד גבוה בתחום המגזר העסקי ותחום השיווק הישיר. רכישת השליטה ב-LEAD היא שלב נוסף באסטרטגית הפיתוח העסקי של קבוצת אדלר-חומסקי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|