 |
יד מרדכי מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לסדרת שמן הזית, תחת הסיסמה: "כשהטבע מחזיר אהבה". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן/ IPG, יימשך כשבועיים בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקלים.
לדברי חגית חושן, מנהלת השיווק של יד מרדכי, "מטרת הקמפיין היא להציג את סוגי השמנים השונים המיועדים לשימושים ולמטרות שונות, והוא עולה בד בבד עם המלצת מנהל המזון והתרופות האמריקאי, על צריכה יומית של כ-2 כפות שמן זית בכבישה קרה, העשויה להפחית את הסיכון של מחלת לב".
מנהל קריאטיב ראשי- ספי שקד, מנהלת קריאטיב- סימה אלון, ארט דירקטור- מירון ששון, קופירייטרית- קרין נאור, סמנכ"ל לקוחות- ישי מנדיל, סופרוויזורית- אורלי ראובני, תקציבאית- קרן שרון, פלנרית- סיגל דרדיקמן, מפיקה- דנה קארו זינגר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|