רשת ACE יוצאת בקמפיין עיתונות להשקת כרטיס ההטבות ACE & More , בהשקעה של כ-150 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יגובה בפעילות מתחת לקו בסניפי הרשת.
בני גרינאפל סמנכ"ל השיווק של רשת ACE: "אנו רואים במהלך צעד נוסף בחיזוק והעמקת הקשר עם מעגל הלקוחות הקבועים ואמצעי להמשיך ולבדל את הלקוחות הנאמנים של הרשת כחלק מהמדיניות לטפח ולשמר קהל יעד אסטרטגי".
עוד הוסיף גרינאפל כי: "בידול קהל היעד יבוא לידי ביטוי בהגבלת מספר החברים במועדון - בשלב הראשון ל-50 אלף מנויים בלבד, המהווים את הגרעין הקשה במעגל הלקוחות הקיימים של הרשת".