ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
"פידו דידו" עושה עלייה
טמפו משיקה בישראל את דמות הקומיקס של פפסי העולמית, באמצעות קמפיין עיתונות ופעילות קד"מ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/3/2005 11:59
טמפו מצטרפת למהלך הבינלאומי של פפסי העולמית, ומציגה בישראל את דמות הקומיקס "פידו דידו", שתלווה מעתה את מוצרי משפחת "7-אפ". 

המהלך יגובה בקמפיין עיתונות ושילוט חוצות, באמצעות גיתם/BBDO, תחת הסיסמה: "Think clear". כמו כן תצא החברה בפעילות קד"מ הכוללת השקת משחק אינטראקטיבי בכיכובו של פידו דידו, באמצעות ערוץ המשחקים של HOT. היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על כמיליון דולר. 

תמיר אהרון, מנהל חטיבת המשקאות הקלים בטמפו: "הבחירה בדמותו של פידו דידו נובעת מהעובדה שהיא נתפסת על ידי בני הנוער כדמות קולית, מקובלת ואהודה. החיבור עם סדרת מוצרי 7-אפ נועד להעמיק את תחושת ההזדהות והאהדה למוצר תוך כדי פניה לקהלי יעד צעירים יותר". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...