שטראוס מעלה קמפיין טלוויזיה, מבית היוצר של ראובני-פרידן, להשקת סדרת סלטי קוסקוס
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 7/3/2005 12:08
שטראוס סלטים תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה להשקת סדרת סלטי קוסקוס, תחת המותג "אחלה". הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן הוא בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים ומלווה בסיסמה: "פעם היה רק קוסקוס - היום יש סלטי קוסקוס".
לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים: "מסקרים שערכנו בחודש ינואר 2005 באמצעות מכון שילוב נמצא כי מאכל הקוסקוס המסורתי נצרך בשני שליש מבתי האב בישראל".