ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איך הקוסקוס? אחלה
שטראוס מעלה קמפיין טלוויזיה, מבית היוצר של ראובני-פרידן, להשקת סדרת סלטי קוסקוס
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/3/2005 12:08
שטראוס סלטים תעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה להשקת סדרת סלטי קוסקוס, תחת המותג "אחלה". 
הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן הוא בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים ומלווה בסיסמה: "פעם היה רק קוסקוס - היום יש סלטי קוסקוס". 

לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים: "מסקרים שערכנו בחודש ינואר 2005 באמצעות מכון שילוב נמצא כי מאכל הקוסקוס המסורתי נצרך בשני שליש מבתי האב בישראל". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...