 |
לינור אברג'יל תוביל את הקמפיין לסדרת מוצרים חדשה של שוקי זיקרי, תמורת 15 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול מודעות במגזיני נשים, בהפקות מסחריות בעיתונות הנשית וכן בפרסום בנקודות המכירה, בהיקף השקעה כולל של כ-70 אלף דולר.
הקמפיין יציג את סדרת המוצרים "שוקי זיקרי לופס" לטיפול בשיער מתולתל, שהשיק מעצב השיער יחד עם חטיבת מוצרי הצריכה של אגיס.
זיקרי בחר באברג'יל להוביל את הקמפיין בשל היותה "המתולתלת הישראלית האולטימטיבית", וזאת לאחר אודישנים לעשרות דוגמניות ושחקניות, ביניהן שירלי בוגנים ומורן גרוס.
|
 |
 |
 |
 |
|
|