ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
המכרז על הפיצה
קמפיין הרדיו ההומוריסטי של דומינו'ס פיצה, יהיה כנראה האחרון שיופק ע"י משרד הפרסום ענבר-מרחב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 10:49
רגע לפני שהיא מחליפה שוב משרד פרסום, יוצאת דומינו'ס פיצה בקמפיין רדיו ב-103FM, להשקת סניף הדגל של הרשת שנפתח לאחרונה ברחוב אבן גבירול בתל אביב. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב, כולל שני תשדירים הומוריסטיים, השמים דגש על מהירות הגעת המשלוח. 

לאחרונה נודע כי בכוונת הרשת להוציא למכרז את תקציב הפרסום, המוערך בכחצי מיליון דולר. בראיונות לתקשורת אמר מנכ"ל הרשת, אסף גרינברג, כי החל לבחון משרדים, אולם טרם התקבלה החלטה סופית בדבר. 

כפי שפורסם ב-
NRG מעריב,לפני כשנה עברה הרשת משבר כלכלי שבעקבותיו התחלפה ההנהלה. אחד הצעדים הראשונים של ההנהלה החדשה, היה להעביר את תקציב הפרסום לידי ענבר-מרחב, לאחר שנים בהם טופל בצרפתי-שטרנשוס-זמיר (יורו ת"א). 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...