ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
טלפון לג'ינג'ים ולמעריצי אלוויס
הקמפיין לטלפונים דיגיטליים של פיליפס, מבית היוצר של יהושע/TBWA, פונה לכולם
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 11:16
חברת גלקסי תקשורת יוצאת בקמפיין למכשירי טלפון בטכנולוגיית דקט, מבית פיליפס, בהיקף של כרבע מיליון דולר.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: ""קמפיין לכולם... למי שבדיאטה, לכוחות הביטחון.......". 

בסרטון מוצגים המכשירים השונים וכאשר ברקע נשמעות פניותיו של הקריין: "מבצע מיוחד לג'ינג'ים/ עמיתי קרנות השוטרים/ מי שבדיאטה/ גמלאי אגד/ מעריצי אלוויס/ סטודנטים/ אוהדי הפועל/ שמאלנים/ ימנים ועוד... קנו טלפון דיגיטלי של פיליפס סופר טווח/ סופר סאונד, וקבלו מאתיים דקות שיחה בבזק מתנה!". 

ראש צוות קריאיטיב: אורי גנות, קופי: שני בר-און, ארט : שלומי ירושלמי, סמנכ"ל לקוחות: תמי אייל, פלנר: ליאור ארן, סופרויזרית: פנינה פישר, סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסי מויאל, פלנר: ליאור ארן, מפיקת טלוויזיה: סיגל שם טוב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...