 |
חברת גלקסי תקשורת יוצאת בקמפיין למכשירי טלפון בטכנולוגיית דקט, מבית פיליפס, בהיקף של כרבע מיליון דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: ""קמפיין לכולם... למי שבדיאטה, לכוחות הביטחון.......".
בסרטון מוצגים המכשירים השונים וכאשר ברקע נשמעות פניותיו של הקריין: "מבצע מיוחד לג'ינג'ים/ עמיתי קרנות השוטרים/ מי שבדיאטה/ גמלאי אגד/ מעריצי אלוויס/ סטודנטים/ אוהדי הפועל/ שמאלנים/ ימנים ועוד... קנו טלפון דיגיטלי של פיליפס סופר טווח/ סופר סאונד, וקבלו מאתיים דקות שיחה בבזק מתנה!".
ראש צוות קריאיטיב: אורי גנות, קופי: שני בר-און, ארט : שלומי ירושלמי, סמנכ"ל לקוחות: תמי אייל, פלנר: ליאור ארן, סופרויזרית: פנינה פישר, סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסי מויאל, פלנר: ליאור ארן, מפיקת טלוויזיה: סיגל שם טוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|