ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב עבאדי למקאן
היחידה לתקציבים קטנים של מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום עוגיות עבאדי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 11:25
היחידה לתקציבים קטנים של קבוצת מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום של מאפיית עבאדי - יצרנית העוגיות המזרחיות.  

התקציב צפוי לעמוד על כ-300 אלף דולר, וחלקו יוקצה לפרסום בטלוויזיה. 

על התקציב התמודדו עוד עופר & הרץ ווידר סיגאווי. יצוין כי שלושת המשרדים שהשתתפו במכרז, רוכשים את המדיה שלהם באמצעות חברת המדיה יוניברסל-מקאן (מקבוצת מקאן-אריקסון).  

מהחברה נמסר כי "בעקבות המהלכים השיווקיים האחרונים, בהם חידוש האריזות, שינוי הלוגו והרחבת קו המוצרים, הוחלט לחזור ולפרסם את המוצרים, וזאת לאחר 5 שנים של היעדרות מהמדיה".  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...