היחידה לתקציבים קטנים של מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום עוגיות עבאדי
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 8/3/2005 11:25
היחידה לתקציבים קטנים של קבוצת מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום של מאפיית עבאדי - יצרנית העוגיות המזרחיות.
התקציב צפוי לעמוד על כ-300 אלף דולר, וחלקו יוקצה לפרסום בטלוויזיה.
על התקציב התמודדו עוד עופר & הרץ ווידר סיגאווי. יצוין כי שלושת המשרדים שהשתתפו במכרז, רוכשים את המדיה שלהם באמצעות חברת המדיה יוניברסל-מקאן (מקבוצת מקאן-אריקסון).
מהחברה נמסר כי "בעקבות המהלכים השיווקיים האחרונים, בהם חידוש האריזות, שינוי הלוגו והרחבת קו המוצרים, הוחלט לחזור ולפרסם את המוצרים, וזאת לאחר 5 שנים של היעדרות מהמדיה".