ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
באומן-בר-ריבנאי קנתה 49% מקשר ישיר
מעוניינת בהתמחותה של קשר ישיר בתחומי הנדל"ן
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/3/2005 16:14
קבוצת באומן-בר-ריבנאי רכשה 49% בחברת הפרסום קשר ישיר תל אביב. בחברה אומרים כי  
במסגרת ההסכם תהנה קשר ישיר מכוחה של הקבוצה בתחום רכש המדיה, ומהחיבור הבינלאומי לסא'צי אנד סא'צי וזניט. 

"זיהינו בקשר ישיר מגוון התמחויות מקצועיות, במיוחד בתחומי הנדל"ן, הקמעונאות, הלימודים והתרבות", אומר יורם באומן. "אלה תחומים להם אנו מעניקים חשיבות רבה, כתחומי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות. ההחלטה הזו תואמת את אסטרטגית הקבוצה, בהשקעותיה בחברות עם התמחות בתחומים ייעודים". 

בין לקוחות קשר ישיר נמנים הכשרת הישוב, שיכון עובדים, סולל בונה, קבוצת אנגל, מכללת עמק יזרעאל ועוד. כמו כן, בבעלות קשר ישיר משרד פרסום בפראג, צ'כיה. 

קבוצת באומן-בר-ריבנאי הינה אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל. היא כוללת את משרד הפרסום השני בגודלו בענף, באומן-בר-ריבנאי, את חברת המדיה זניט מדיה, ואת משרדי הפרסום אזימוט, רגב-קוויצקי, אקספרט וערמוני. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...