 |
ההוצאות על פרסום בארה"ב צמחו בשנת 2004 בכ-10%, בין השארבעקבות המשחקים האולימפיים והבחירות בארה"ב שהתקיימו בשנה שעברה. כך עולה מנתונים שפירסמה בשבוע שעבר חברת המחקר TNS מדיה אינטליג'נס.
ההוצאות על פרסום בארה"ב הסתכמו בשנה שעברה ב-141.1 מיליארד דולר - גידול של 9.8% לעומת 128.5 מיליארד ב-2003.
לדברי החברה, נרשמה צמיחה בהוצאות על פרסום בכל תחומי המדיה, להוציא תחנות רדיו כלל ארציות. הפרסום באינטרנט רשם את הצמיחה החדה ביותר - גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה, ל-7.4 מיליארד דולר.
היקף הפרסום בעיתונות המקומית צמח ב-6.7%, ל-24.6 מיליארד דולר. הפרסום ברשתות טלוויזיה גדל ב-10.7% לעומת 2003, ל-22.5 מיליארד דולר.
את רשימת המפרסמים הובילה ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל, שהוציאה 2.9 מיליארד דולר על פרסום בשנה שעברה - גידול של 7.4% לעומת השנה הקודמת. במקום השני נמצאת יצרנית הרכב ג'נרל מוטורס, אשר הוציאה 2.8 מיליארד דולר על פרסום - גידול של 17.5%. במקום השלישי נמצאת חברת המדיה טיים וורנר, עם הוצאות פרסום של 2.1 מיליארד דולר, גידול של 5.6% לעומת שנת 2003.
|
 |
 |
 |
 |
|
|