 |
חטיבת הראיה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצאת בקמפיין אינטרנט לקראת חג פורים, לעדשות המגע הצבעוניות החד-יומיות.
הקמפיין, באמצעות דטה פרו פרוקסימיטי, המתמחה בשיווק ישיר, הוא בהיקף 20 אלף דולר, ומציג צעירות המשתמשות בעדשות המגע.
שירלי דגני וייס, מנהלת חטיבת הראיה בג'ונסון את ג'ונסון מציינת כי "רשת האינטרנט התגלתה כמדיה יעילה להעברת מידע על חידושים ומבצעים, שחנויות האופטיקה אינן יכולות לתת. ההשקעה בקמפיין תגרום לאנשים להכיר ולצרוך את העדשות ולסקרן לקוחות אחרים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|