 |
בנק אוצר החייל מעלה היום לאוויר קמפיין טלוויזיה, לגיוס לקוחות חדשים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א ובהשקעה של 3 מיליון שקלים, יגובה בתשדירי רדיו ובאינטרנט.
בסרטון מופיע שעון קיר, כאשר במקום קוקייה יוצאת ממנו דמות ה"פלוס" המלווה את סרטי הבנק. הסיסמה המלווה את הקמפיין הנוכחי היא: "חשבון בנק חסכוני שחבל על הזמן".
לדברי רנן כרמל, מנהל קריאייטיב ביורו, זירת הבנקאות עמוסה בהפקות עתירות תקציב, סלברטיז ומסרים תדמיתיים: "בכל הבלאגן הזה החלטנו לבלוט בקריאייטיב קטן וחכם - לבנק שעובד קטן וחכם".
לצפייה בסרטון, לחצו כאן מנהל קריאייטיב: רנן כרמל, קופי: גילי ויינטראוב, ארט: רני אריאלי, מפיקה: רוית עובדיה, במאי: רני אריאלי, מנהלת לקוחות: יעל ירדני, תקציבאית: ענבר פוגל-זוארץ, פלנינג: טלי שילה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|