 |
משה גאון, עד לאחרונה מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ינהל מחלקה לייעוץ אסטרטגי, שתפעל ותנוהל כחברה נפרדת בקבוצה. היחידה תפעל תחת השם "Ideas Factory", ותספק שירותים הן ללקוחות הקבוצה והן ללקוחות חיצוניים.
כפי שפורסם ב-NRG, גאון פינה לאחרונה את כיסא מנכ"ל הקבוצה, לאחר 5 שנים. במקומו נכנס לתפקיד יעקב קדמי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר, שהחליט על שינוי כולל במבנה המשרד. במסגרת זו, בוטלו מחלקות הקריאטיב והפלנינג, והעובדים חולקו ל-4 קבוצות, הפועלות כמשרדי פרסום קטנים ועצמאיים לכל דבר.
היחידה החדשה תתמקד במספר תחומים בייעוץ: ייעוץ אסטרטגי ללקוחות הקבוצה וללקוחות חיצוניים, ליווי וחשיבה אסטרטגית של תהליכי מיתוג, תכנון ובדיקת היתכנות של פרויקטים לטווח ארוך - גם ללקוחות שאינם פעילים בתחום הפרסום - ופיתוח עסקי של קבוצת באומן-בר-ריבנאי עצמה. בנוסף תיתן היחידה תמיכה וליווי לפלנרים במשרד.
משה גאון, ששימש בעבר כיועץ אסטרטגי במספר מערכות בחירות עבור ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מציין כי היחידה תתמקם בנישה שחסרה היום בשוק - ייעוץ אסטרטגי פרקטי. "חברות הייעוץ הקיימות היום בונות תוכניות שיווק, אך לא נכנסות לפרקטיקה היישומית של איך עושים כל דבר. גם חברות המיתוג נשארות ברמת התיאוריה, והייעוץ שהן נותנות תיאורטי לא פרקטי. זאת נישה שיש לה דרישה גבוהה, אך רק מעטים מסוגלים לתת לה פיתרון".
אל היחידה הצטרפו גיא טולדנו - סמנכ"ל האסטרטגיה ונפיתוח העסקי של המשרדביניהם גיא טולדנו ורוני שביט שעד עתה שימשה כפלנרית בכירה ועתה תקודם לתפקיד מנהלת אסטרטגיה.
לדברי גאון, "היחידה תשמש מנוע ומאיץ של יצירת רעיונות ללקוחות הקבוצה, ובית גידול, חניכה והשראה לטובי הפלנרים בענף הפרסום הישראלי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|