ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מורן-OUT, עדי-IN
עדי נוימן קיבלה 40 אלף דולר עבור קמפיין הקיץ של דן קסידי. מחליפה את מורן גרוס
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/3/2005 11:17
הדוגמנית עדי נוימן תקבל כ-40 אלף דולר, עבור קמפיין הפרסום של רשת דן קסידי לקולקציית אביב-קיץ 2005. 

נוימן, שהגיעה לאחרונה מניו יורק לצורך הצילומים, מחליפה את מורן גרוס ששימשה כפרזנטורית של הרשת, ב
שתי העונות האחרונות

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל הפצת קטלוג, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות. 

משה בן שיטרית, מנכ"ל דן קסידי: "עדי נוימן נבחרה להיות האשה החדשה של דן קסידי כיוון שהיא מייצגת את ערכי המותג: עצמאות, הצלחה, יופי ונשיות". 

לחיצה על התמונה למעלה מגדילה אותה. זה כדאי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...