 |
הדוגמנית עדי נוימן תקבל כ-40 אלף דולר, עבור קמפיין הפרסום של רשת דן קסידי לקולקציית אביב-קיץ 2005.
נוימן, שהגיעה לאחרונה מניו יורק לצורך הצילומים, מחליפה את מורן גרוס ששימשה כפרזנטורית של הרשת, בשתי העונות האחרונות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל הפצת קטלוג, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות.
משה בן שיטרית, מנכ"ל דן קסידי: "עדי נוימן נבחרה להיות האשה החדשה של דן קסידי כיוון שהיא מייצגת את ערכי המותג: עצמאות, הצלחה, יופי ונשיות".
לחיצה על התמונה למעלה מגדילה אותה. זה כדאי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|