ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב סולגאר לבר-להבי-קורן
תקציב הפרסום של חברת תוספי התזונה, בהיקף כחצי מיליון דולר, טופל עד כה עצמאית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/3/2005 11:09
תקציב הפרסום של חברת תוספי התזונה סולגאר, נמסרי לבר-להבי-קורן. התקציב, בהיקף כחצי מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי בחברה. 

כעת, עם מסירת התקציב, צפוי מערך הפרסום להתמקד בשיווק מוצרים ספציפיים, מתוך קו מוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה של החברה. התקציב יתמקד גם בפיתוח תדמית מותג העל סולגאר וחיזוק מעמדו כמוביל בתחום תוספי התזונה. 

לדברי איתן מרקוביץ, מנכ"ל משותף בסולגאר: "הצרכן בישראל מגיב בצורה יוצאת מן הכלל למוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה שאנו מספקים והפעילות הפרסומית נועדה בין השאר להביא את בשורת האיכות של סולגאר לקהלים רחבים נוספים". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...