תקציב הפרסום של חברת תוספי התזונה, בהיקף כחצי מיליון דולר, טופל עד כה עצמאית
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 16/3/2005 11:09
תקציב הפרסום של חברת תוספי התזונה סולגאר, נמסרי לבר-להבי-קורן. התקציב, בהיקף כחצי מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי בחברה.
כעת, עם מסירת התקציב, צפוי מערך הפרסום להתמקד בשיווק מוצרים ספציפיים, מתוך קו מוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה של החברה. התקציב יתמקד גם בפיתוח תדמית מותג העל סולגאר וחיזוק מעמדו כמוביל בתחום תוספי התזונה.
לדברי איתן מרקוביץ, מנכ"ל משותף בסולגאר: "הצרכן בישראל מגיב בצורה יוצאת מן הכלל למוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה שאנו מספקים והפעילות הפרסומית נועדה בין השאר להביא את בשורת האיכות של סולגאר לקהלים רחבים נוספים".