ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
בזק בינלאומי מאחדת תקציבי פרסום
תקציב המגזר העסקי שטופל עד כה בפוגל, עובר לאדלר-חומסקי, שטיפל עד כה רק בלקוחות הפרטיים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/3/2005 12:41
בזק בינלאומי החליטה להעביר את תקציב הפרסום של הלקוחות העסקיים לאדלר-חומסקי&ורשבסקי, שטיפל עד כה רק בתקציב הלקוחות הפרטיים של החברה. זאת בהמשך לתהליך הרה-ארגון שהחלה החברה ליישם לפני כשנה, ובמסגרתו אוחדו החטיבה העיסקית והפרטית. 

תקציב המגזר העסקי, המוערך בכמיליון דולר בשנה, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי, והמתמקד ברובו בפעילות מתחת לקו. אדלר-חומסקי (המטפל גם בתקציב הפרסום של בזק), יקבל לידיו את התקציב בעוד כחודש. 

מבזק בינלאומי נמסר כי  "מאחר והיקף תקציב הפרסום למגזר העסקי, לא הצדיק הפעלת משרד נפרד, קיבלנו החלטה לרכז את כלל הפעילות הפרסומית שלנו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, אשר טיפל במרבית הפעילות עד כה. אנו מעריכים את עבודתו של משרד פוגל לוין ומודים לו על תרומתו המשמעותית למותג הביזנס של החברה"

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...