קמפיין שילוט החוצות של "עוכלי", מציג סיסמאות הומוריסטיות, מבית היוצר של פרסום צור
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 17/3/2005 12:46
חברת כצט יוצאת בקמפיין פרסום ל"עוכלי" - סדרת התרופות ללא מרשם שהשיקה לאחרונה לטיפול בבעיות עיכול. תקציב הפרסום השנתי של המותג, מטופל בצור גיבוי בפרסום (בניהולו של שמוליק צור) ועומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה.
הקמפיין כולל שילוט חוצות ומודעות בעיתונות ברוח הומוריסטית, הכוללת סיסמאות כגון: "שוב אכלת חמין אצל חמותך?", "שוב חיסלת קילו בננות?" ועוד.
לדברי שמוליק צור, כותרת נוספת שהוצעה היתה "שוב צפית בערוץ הכנסת?", אולם היא לא עברה את אישור החברה.