 |
חברת הסלולר פרטנר הודיעה היום על העמקת שיתוף הפעולה בינה ובין ערוץ 10 - כאשר גולת הכותרת תהיה פעילות שיווקית משותפת, סביב העונה הרביעית של סדרת המתח "24", שתעלה לאוויר בקרוב.
החברה רכשה מיני-סדרה סלולרית, מבית היוצר של אולפני פוקס, הנקראת "24 Conspiracy", ובה 24 פרקים בני דקה כל אחד, שיהיו זמינים למנויי הדור השלישי תמורת תשלום.
אומנם צופי הסדרה הסלולרית לא יזכו לחזות בקיפר סאתרלנד, אך אלמנט המתח - כך מבטיחים בפרטנר - קיים גם פה.
מבין חברות הסלולר, היתה פרטנר זו שהשקיעה את מירב תקציבי הפרסום בשיווק הדור השלישי. ארבעה חודשים לאחר השקת הדור השלישי בפריסה ארצית, מדווחת החברה על 20 אלף מנויים חדשים ולדברי סמנכ"לית השיווק של החברה, איריס בק, "עד היום עומדת כמות השימושים של מנויי הדור השלישי בפריטי מוזיקה על כ-100 אלף, וכ-78% משימושי התוכן הם בתכנים חדשים לדור השלישי, וידאו ו-mp3".
|
 |
 |
 |
 |
|
|