 |
רשת שקם אלקטריק יוצאת בקמפיין רחב היקף לקראת הפסח, בהיקף השקעה של כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יציג את המבצע הייחודי של החברה לחג, תחת הסיסמא: "32 מי יודע - מבצע 32 תשלומים ללא ריבית והצמדה".
הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט וג'ינגלים ברדיו.
קופי: שאול אלון, מנהל קריאייטיב: גיא בר, מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופר וייזר: אורן דיבון, תקציבאית: נועה היינמן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|