ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שקם אלקטריק בקמפיין לפסח
הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במסע פרסום רחב היקף, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/3/2005 12:33
רשת שקם אלקטריק יוצאת בקמפיין רחב היקף לקראת הפסח, בהיקף השקעה של כ-3 מיליון שקלים. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יציג את המבצע הייחודי של החברה לחג,  
תחת הסיסמא: "32 מי יודע - מבצע 32 תשלומים ללא ריבית והצמדה". 

הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט וג'ינגלים ברדיו. 

קופי: שאול אלון, מנהל קריאייטיב: גיא בר, מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופר וייזר: אורן דיבון, תקציבאית: נועה היינמן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...